waYanG lagi ~aku x bodoh~

kali ini aku pergi bersama kawan-kawan
yang paling aku sayang!
motiff!!
tak delah mmg betol pun aku sayang kat dia orang!

wayang kali ini cerita
AKU X BODOH

tapi malang nye mamat kat sebelah kitaowg
dok gelak bagai nak rak
sakit telinga aku mendengarnya..
mmg ada part lawak tapi agak2 lah oiiitt

ber+ pelik nye bila part x lawat pow nk gelak 
ishhh
sgt pelik2..

agak nye masa kecik dulu xpenah gelak kot!
kecian dia!
ekkk org mcm tu xpatut di kesiankan
dah lah gelak bagai nak rak
menggangu saja 
org lain!
sampai kawan hilang mood nk tgk cerita tu!

tp apa-apa pun cerita itu sgt menarik
penceritaan yang menarik!
rugi sapa x tonton~



































p/s : synopsis siap aku bg skali!

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Hari Raya Aidiladha l Happy Eid-Adha Mubarak Everyone. . .

Post Balas To NAFIE NOOR AZMAN!!