sangat tidak suka!

saya tidak suka pada anda yang tanya saya tetapi xmahu bgthu anda pya. .well ini sebenarnya biasa terjadi. .so xnk ceter pasal ni. .

adkah saya mengalami kemurungan mungkin ya!

Apakah itu kemurungan?
Kemurungan adalah penyakit mental yang menyebabkan perasaan (mood) seseorang individu menjadi semakin menurun. Ini akan menjejaskan kehidupan harian individu tersebut, termasuklah pemikiran, perasaan, tingkah laku dan kesejahteraannya. Sekiranya tidak ditangani secara efektif, ianya boleh mendorong kepada tindakan membunuh diri.

Mengapa seseorang mengalami kemurungan?
Sebab-sebab terjadinya kemurungan termasuklah:
Kemurungan boleh berlaku di dalam keluarga
Peristiwa atau kejadian yang menyebabkan seseorang tertekan

so saya rasa saya mengalami nye!



sgt suka ayat pada gambar ini. .
bersyukur apa yang kita dapat. .
yang lain2 terserah pada Nya. .

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Hari Raya Aidiladha l Happy Eid-Adha Mubarak Everyone. . .

Berpuasa di UiTM Jengka VS UiTM Seri Iskandar