lupa kan !

hidup mesti diteruskan so, lupekan lah ape yang jadi. .hidup kene selalu gembira nt baru lah senang hadapi dugaan. . .



cukup lah xnk pikir dah. . .
tadi sempat baca komic yang aku beli semalam saja jew nak lupekan pasal benda tu..hiburkan hati sikit xsalah kan. .

 TAJUK BUKU KOMIK NI IKHTIAR HIDUP DI GUA


buku ni dah 80juta naskhah terjual kat korea..
kat dalam buku ni pow ada pengetahuan am tau ttg GUA ikot tajuk lah banyak lagi tajuk die tapi aku baru ada dua buku lagi satu pasal gunung berapi. .

Comments

Popular posts from this blog

Post Balas To NAFIE NOOR AZMAN!!