Posts

Showing posts from March, 2011

battle of the band

Image
semalam telah berlangsung BOTB UiTM PAHANG  seramai 14 band telah berentap untuk bergelar JUARA
sangat happening giler thx to MR TAJUL
and  special dedicated to AHMAD ASHRAF kerana telah menang THE BEST BASS BOTB UiTM PAHANG 2011 THE BEST BASS BOTB 2011

special for spm candidates!

Image
sudah penat berusaha tiba masa untuk menantikan  keputusan yang  diharapkan JADI KEPADA SEMUA  CANDIDATES SPM




\




GOOD LUCK FOR THE RESULT TOMORROW










pastikan anda dapat result begini yew!

KALAH KAN MAMAT INI DIA BUKAN TERER SGT hehe~ (^,^) 
p/s : jangan risau sangat doa banyak banyak dah tu tawakal sahaja~

bruno mars-granade

Image
someone suggest me to listen to this song nice song nice lyrics I know she understand me whatever it is very interesting song  thanks MISS X p/s : MISS X adalah rahsia nak tahu nanti kan post berikutnya mengenai MISS X

layan~

Image

hidup perlu diteruskan!

siapa sangka sekejap masa berlalu KAU  pergi tinggalkan AKU AKU sedar AKU bukan lah siapa siapa cuma insan biasa yang tidak sempurna
memang KAU saja yang layak memilih memang KAU saja yang sempurna memang KAU saja yang tidak pandai menipu memang KAU saja yang pandai jaga hati orang

memang AKU saja yang tidak layak memilih memang AKU tidak sempurna memang AKU saja yang pandai menipu memang AKU saja tidak pandai jaga hati orang
sudah lupakan tiada apa yang perlu dikenangkan KAU memang tidak layak  untuk AKU
sekian!
p/s : nukilan http://zdyruangkosongku.blogspot.com/

khas buat anda nur muhaimin

Image
SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 19 TAHUN SEMOGA PANJANG UMUR DAN DIMURRAHKAN REZEKI

P/S : maaf lambat wish birthday anda!tp jgn risau saya tetap wish jugak! (^__^)

keretakan melanda

Image
kau yang mula aku  apa salah ku kenapa?
sanggup kau buat aku begini tiada rasa  hancur lebur tapi  kenapa?
susah untuk di perjelaskan tiada status..

khas untuk kau
nukilan sepenuhnya mengikut perasaan~