Post Balas To NAFIE NOOR AZMAN!!

Assalamualaikum
kawan kawan
saya nak buat post balas 
kepada
.
.
.
.
.

nak tahu apa post dia jap jap


dah baca post dia?

.
.
.
.

ini ikhlas dari hati ini :


jap jap firstly, thank you thank you sebab buat post pasal aku plus mereka mereka
mula mula memang nak buat post pasal ko dengan diowg sekali
so, i make my decision untuk separate kan
nak buat satu post satu post lah.

okey okey cukup sampai disitu.
dah jom saya nak bercerita pasal BFF saya A.K.A Sibling kat Jengka
saya sangat senang bila bercerita mengenai hal pribadi dengan dia ini disebabkan dia paling rapat dengan saya
dia pun xsengan silu share masalah dengan saya.
dia ini "satu kepala" dengan aku
apa benda dia x suka aku pow xsuka
(macam asap rokok memandangkan 2dua kami x smoking cuma jadi second hand smoker jew)
jarang gaduh dengan dia (pernah ke jap pikir)

thank you thank you!

untuk yg lagi 2 bff a.k.a sibling wait for the next post!





Comments

Popular posts from this blog

Berpuasa di UiTM Jengka VS UiTM Seri Iskandar