ATM Machine.

Assalamualikum 
kawan kawan
berkesempatan mengonlinekan diri di makmal
saya dengan berbesar hati nak kasi tahu 
yang saya tidak berduit arrggggg!

aku sendiri pun x pasti
kenapa jadi macam ni

nak kata kad bank rosak
xmungkin
nak kata Atm machine rosak
lagi lah xmungkin

sebab before aku guna machine ATM tu ada org tu guna selamber je xde masalah pun.
 mula mula memang rasak nak tendang je machine ATM tu
tapi takut duit berjuta juta keluar plak dah susah kan
haha







tak tahu nak salah kan yang mana satu kad ATM ke machine ATM?
so beware!
gambar sekadar hiasan!

Comments

Popular posts from this blog

Post Balas To NAFIE NOOR AZMAN!!