balik raya..didalam bas haha

Assalamualaikum
kawan kawan
saya nak cerita sikit ni pasal dalam bas
td
japp japp
tadi ada sikit kejadian adalah mamat A ni
tetiba marah marah naik dalam bas siap ugut ugut si mamat B tu
mamat A
cakap "kalau ko anak jantan turun sakarang"
mamat B tu buat xtahu jew..agaknya dia malas nak layan lah tu kan
conclusion nye xpayah lah nak gaduh2 kan bulan puasa ini..
ishh xpaham betul lahh..

.........................................................................................................

sedih tadi berbuka dalam bas
selamat sempat pergi bazar kat jengka tadi..

sempat lah beli otak otak


kuih muihh + air

Comments

  1. hehe :) untung la dapat balik awal ken . hehe .
    zaidy , SELAMAT HARI RAYA ~ kim salam kt gf :)

    ReplyDelete
  2. Tq tq..nak buat mcm mana kan klas cancel terpaksa balik awal..selamat hari raya jugak sara..:)Tq tq..nak buat mcm mana kan klas cancel terpaksa balik awal..selamat hari raya jugak sara..:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat Hari Raya Aidiladha l Happy Eid-Adha Mubarak Everyone. . .

Post Balas To NAFIE NOOR AZMAN!!