Sweet A***e cafe melampau!

Assalamualaikum & Selamat Petang

teringat kat kampus UITM pahang terus ingat kat Cafe sweet a***e ni
saya sangat tidak berpuas hati dengan cafe sweet a***e ni
nama tak seindah perkhidmatan
saya bukan nak buruk kan ke apa 
bayangkan lah anda dah datang 2 kali still tutup walaupun waktu urusniaga masa berjalan
bengang tak?

First saya datang hari isnin pukul 10.30 am lebih
second saya datang hari khamis pukul 12.45 pm
 tut tut tengok cafe ini tak buka
kalau ada cuti umum saya faham lah tapi masalahnye xde



dah terang lagi bersuluh tengok waktu urusniaga die
macam mana nak maju business hour pun xikut.Kalau dah tahu xbole buka pagi tukar lah business hour tu buat malu je kene maki hamun dengan customers...


p/s : Tolonglah nak berniaga buat cara berniaga tak de etika betol fikir fikirkan nya sweet a***e cafe

Comments

Popular posts from this blog

Berpuasa di UiTM Jengka VS UiTM Seri Iskandar