Jalan jalan di Mid *wink wink

Assalamualaikum & Selamat Pagi


Hari ini saya dan kakak saya telah mengeluarkan diri daripada rumah
tanpa dirancang kami telah berkunjung ke Mid vally
lama sudah tak pergi sana

Aktiviti :
1) main bowling
2) makan makan
3)shopping

kerana masa tidak mengizinkan yela keluar pun pukul  5 petang mana taknye kan

kami pergi menaiki kenderaan awam je
sakit hati tunggu train KTM
agak berkurun jugak lah

sebelum nak balik tu kami terjumpa replika pirates of the caribbean 
kapal kapal bagai

saya

sis saya

time time aku nak kuar lah ramai manusia yang dok call call aku huduhnya muka aku..



p/s : Sudah lama xkeluar akibat dari keluar ini saya telah menghabiskan banyak fulus..

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Hari Raya Aidiladha l Happy Eid-Adha Mubarak Everyone. . .

Berpuasa di UiTM Jengka VS UiTM Seri Iskandar