Raya...RaYa... raYa!!!

pejam celik pejam celik dah dekat sebln kita pose kan..
ramadhan dah nak melabuhkan tirai..
tp syawal yg di tggu akan tiba xlame lagi..
sempena nak raya ni..
nak minx maaf lah kat kwn2 skolah menengah taman medan
dari pada form1-form 5
form 6 separuh jalan jew..xsempat nak abis..huhuhu
xlupe kat bdk Uitm seri iskandar
terutama kat bdk klas aku acc group B..
dan kwn2 bilik b356
dan tempat NR aku b358 bilik ajid..hahaha
xpe nanti aku perkenal kan kwn2 aku ek..

sempat lagi mengedit gambar ni..
tau xcantik aku bkn amik AD tu yg xreti tu..

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Hari Raya Aidiladha l Happy Eid-Adha Mubarak Everyone. . .

Post Balas To NAFIE NOOR AZMAN!!