LalaLa..ketupat oh ketupat...

haha..teringin nak makan ketupat lah..
lame dah x mkn ketupat..pastu cicah ngn rendang plak..perrhh
mmg meleleh lah air liur aku..
dah lah bln pose lak tu...
kowg thu x nak wat ketupat?
masa raya tahun lepas nenek aku ada tya reti x aku ckp lah x reti..
pastu ayah aku pow ajar lah tp xbley nk terima di otak..
tak thu nape..

dah thu cara nak wat cam ne kan lepas ni bley cuba wat..
ketupat yang aku suka..

ni ketupat biasa aku mkn..
tp klu balek kg mesti ada ketupat yang kat bwh ni..
 ni lah ketupat palas..bley tahan rasa die..cuba lah try!
di+ dengan bahan cicah yang lain..
mak aku wat sedap owh..

ni rendang tok..
sedap gler doh..rugi sapa x mkn..


ni kuah lodeh..popular gak 
sapa x pnah mkn cuba2 lah..
terliur x tgk mkn'n byk mcm ni...
ni nama nye giler nak raya...
baju raya x beli lagi bila gak nye nak membeli belah..hahaha

Comments

Popular posts from this blog

Post Balas To NAFIE NOOR AZMAN!!