Surat budak kecik!

Assalamualaikum
kawan kawan
dua hari lepas di rumah sewa saya dan kawan kawan saya
terselit surat di peti surat kami
sambil budak di luar menjerit2
"ada surat kat peti surat"
kami semua pun pelik lah sapa lah yang hantar surat layang ini
then salah seorang ahli rumah kami pun pergi lah check
surat apa budak budak ni bagi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 nak tahu rupa  surat nya mcm mana ?
jap jap

ni sampul surat

nak tengok isi surat  tak ?

jap jap
.
.
.
.
.
.


baca lah korang tergelak2 saya baca.

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Hari Raya Aidiladha l Happy Eid-Adha Mubarak Everyone. . .

Post Balas To NAFIE NOOR AZMAN!!