ber Suka Ria : Part 1

bersuka ria 
satu post yang menarik bukan?
haha rasa rindu dah terubat
apabila bertemu kwn2 UiTm ku seronok sgt lah..

kita asyik gelak jew kan..
adush..
nt mungkin kita boley kuar lagi lah..

dah melantak di McD + pizza Hut
menonton wayang 
cerita menarik + x menarik jugak..







skyline paling gempak
tp akhirnya tu mcm xberapa skit













ermm..
cerita yang xberapa paham
sgt..
adush..+boring..








dan terima kasih jugak pada Amirul yazid keran telah mengembalikan dua barang ini..
tq sgt...

 jam D&G fav aku...



+



dan jgk gelang pemberian nazreen abd razak

sgt suka ari ini. . .
gelak happy skit...
hahahahahahahahahahaha



****************************************

p/s : train komuter menghala ke perlabuhan klang / batu caves begitu lambat sekali sehingga terpaksa menunggu sehingga lebih satu jam. .managment komuter KTM minta beri perhatian dengan masalah ini kerana masalah ini merumitkan penumpang. . .

Comments

Popular posts from this blog

Post Balas To NAFIE NOOR AZMAN!!