balik umah. . .

kat umah skrg ni..
mcm2 pekara berlaku..
rupanya ada benda yang aku xthu..
biarlah ia menjadi rahsia keluarga walaupun ia bukan nya rahsia lagi..
tiket balik perak dah lah pagi..adush boring gler terpaksa balik awal..
tp xpekot..sampai sana ada kawan2..
jumpa diowg pow dah x lama dah coz 
dah nak abis.
final exm pow dah nk dekat so guna kan masa yang ada utk mesra dgn kwn2
baik kwn kat bidara mahupun kat klas

 *********************

 harap xde berita yang buruk lagi lepas ni..
hari ni kene tido awl skit sbb sok nk balik awl pagi..

*********************

sampai sini dulu nt aku
UPDATE lagi...
choW...



 kawan2 ku yang sengal belaka..
ajid+ eemir+poji+nazrol

Comments

Popular posts from this blog

Post Balas To NAFIE NOOR AZMAN!!